MOZAK NA MENIJU

Iako ima još nekoliko meseci do najave sledećeg Brain Bar-a, poslednjih dana mi se ovo prisećanje neprestano mućka u glavi, a ja ne verujem u slučajnosti. Možda i jeste pravo vreme baš sada, kada se grad preuranjeno (po mom mišljenju) kiti za doček, da i ja preuranjeno okitim sledeće proleće ovom temom. Sigurna sam da će još nečiji mozak biti zagolican.
Čuli ste za Ted Talks? Retko ko nije.
Kada je vest o Brain Bar Budapest stigla do mene, prva asocijacija mi je bio upravo Ted Talks. Kao oni ultra umetnički, minijaturni slatkiši na ogromnim tanjirima, idealno dozirana i servirana zanimljivost za moju radoznalost. Nekako su mi komparacije sa hranom najbliskije. Ni to nije slučajno. Elem, obožavam koncept kratkih priča sa najrazličitijim temama, gde je ceeeo svet sabran na jedno mesto. Jeste da ide niz dlaku brzom životu, ali kad već živiš brzo, onda se i hrani brzo, zabavljaj brzo, informiši brzo.
Ta prva asocijacija bila je sasvim dovoljna da posetim Brain Bar, ništa više nisam pitala. Bio je u Budimpešti, kao i uvek. A Budimpešta je kao i uvek bila blizu. Kotizacija je više nego povoljna. Održava se jednom godišnje; na nekoliko stejdževa istovremeno; traje tri dana; sami birate "izvođače" koje ćete pratiti; okuplja ljude iz celog sveta, i one koji pričaju i one koji slušaju; satnica mu je od jutra do mraka. Najzad festival po mojoj meri! Ne kažem da ne volim one muzičke, ali ovo mi golica mozak.
Samo mu ime kaže, Brain Bar. Na meniju teme za svačija interesovanja. Zajednička im je tada bila budućnost, tako je glasio i podnaslov festivala, Debating Futures. One neodvojive od budućnosti, veštačka inteligencija, aplikacije, savremene tehnologije, itd. I one bezvremenske, ekologija, astronomija, ljudski odnosi, komunikacije, moda, biznis, mediji, ekonomija... Zaista je nemoguće da bar jedna ne nahrani vaš mozak.
Teme su vodili oni koji su ih doživeli ili oživeli. Ljudi sa fantastičnim, kao izmišljenim zanimanjima i iskustvima. I mladi i stari, neodoljivo inspirativni. Uživala sam prelazeći iz sale u salu; negde se zadržavajući duže, negde kraće, na onim najpopularnijim sam i stajala, baš kao i na svakom drugom festivalu. U pauzama upoznavanje, razmena kontakata, uspostavljanje veza. Akumuliranje inspiracije. Timarenje mozga. Uostalom, zbog mozga ste i došli na Brain Bar.
I, ko želi sa mnom na sledeći? :)

Svideo vam se tekst i smatrate ga korisnim?
Podelite ga sa svojim prijateljima na društvenim mrežama ili ga pošaljime mejlom.
Da vam moji putopisi stižu na mejl periodično prijavite se na dugme SUBSCRIBE na vrhu stranice.
Hvala na čitanju :)
Ptica na žici

Comments