O Maji

Maja
Ovaj blog je nastao kada sam došla na ideju da kreativno i praktično zabeležim svoje hobije. Igrajući se time otkrila sam novo interesovanje, novi način izražavanja, i povezala sklonosti ka pisanju, fotografiji, dizajnu. To novo su društvene mreže, digitalni mediji, vizuelne komunikacije, malo po malo i na ovom polju se počinjem osećati kao kod kuće.

Blog je nastavio da raste, za moju dušu, pretežno kroz putovanja. Otkrivanje sveta, sve češće sama, postaje vetar za moja krila. Jer kada jednom probaš, nema nazad. A prvi put me je poveo spontano, toliko da nisam ni primetila. Kako se ova iskustva nižu to mi solo putovanja postaju jednako važna koliko i destinacije. Ona pomeraju granice, a to je neprocenjivo za duh, za osmeh, za život, za sreću.

Da rastem u dobrom smeru svakodnevno mi potvrđuju interakcije kako na blogu, tako i preko društvenih mreža Instagram i Facebook. A od skoro i započeta saradnja sa online magazinom Wannabe, za koji pišem u mesečnom ritmu. Nekoliko putopisa je odletelo i na internet portale b92 i Travel Magazin, što me je veoma obradovalo.

Poruka Ptice na žici jeste da putovanja nisu preskupa, da je svet divno mesto, da i kada kreneš sam usput sretneš ljude slične sebi, da ti nisu potrebne savršeno složene kockice da bi se pokrenuo, jer kada napraviš korak ceo svet ti krene u susret.
Kreni za početak sa mnom i produži dalje sam. Videćeš, dopašće ti se.

Srećan put,
Maja

Comments